Carti de vizita

Cartea de vizita este un accesoriu indispensabil in afaceri. Continutul acestora serveste drept mijloc de comunicare scris si grafic si in acelasi timp va reprezinta in fata clientilor, colaboratorilor si partenerilor de afaceri prezenti si viitori. Cartile de vizita realizate corespunzator, trebuie sa contina urmatoarele informatii, scrise clar: numele detinatorului, logo-ul sau sigla firmei, functia detinatorului si datele de contact ale acestui. Aceste date de contact trebuie scrise citet, ele fiind cele mai importante detalii alea unei carti de vizita, dupa cum urmeaza: adresa postala, telefonul, faxul, e-mailul, website-ul.

Logo

Sigla sau logo-ul unei companii, este un element grafic, ce il folosim pentru indentificarea acelei firme sau a unui produs, organizatii sau chiar a unui eveniment. Logo-ul trebuie sa fie clar, usor de recunoscut si sa se identifice cu intreaga organizatie pentru care este conceput. Logoul sau sigla companiei dvs. poate fi inregistrat la instititutia competenta si astfel devine marca inregistrata pentru firma sau produsul dvs. Cereti designerilor sau graficienilor ce se ocupa de logo-ul sau sigla dvs., sa execute grafica la o rezolutie rezonabila, pentru a putea folosi acel logo si pentru articole publicitare de mari dimensiuni.

Flyere

De cate ori vi s-a intamplat sa gasiti in parbrizul masini sau in cutia postala, flyere, fluturasi, postere sau pliante? Suntem siguri ca nu o data ati intalnit la semafor o persoana care impartea aceste articole publicitare. In toate orasele mari, aceste materiale publicitare sunt de baza intr-o campanie de marketing pentru firmele mai mici sau mai mari. Un flyer sau un fluturas trebuie sa atraga atentia interlocutorului, iar pentru aceasta trebuie sa se tina cont de grafica acestuia. O grafica simplista, corecta, usor de citit nu are cum sa dea gres in atragerea noilor clienti, in promovarea produselor, cu alte cuvinte de a diferentia firma si produsul de competitori si a le impune pe piata.

Meniuri

Meniul unei locatii poate fi structurat in doua tipuri diferite. Meniuri de bautura, pentru locatii cum ar fi cafenelele, barurile, cluburile, etc., sau meniuri de mancare si bautura pentru restaurante si pub-uri. Aceste meniuri la randul lor pot fi structurate in meniuri cu fotografii de prezentare ale produselor si meniuri doar cu informatii referitoare la produse si pretul acestora. Pentru grafica meniurilor trebuie sa se tina cont de anumite detalii. Fontul folosit in grafica meniului sa fie citet, iar caracterul acestuia sa aiba dimensiuni rezonabile. Fotografiile de produs continute de un meniu, trebuie sa fie realizate profesionist la o rezolutie extreme de buna.